Mâncare de urzici cu usturoi




By http://retetegg.blogspot.com

Pentru ca azi este vineri si unele persoane tin post, va ofer o noua idee: mancare de urzici cu usturoi verde!
Noi am servit alaturi de piept de pui caci nu tinem post, dar voua va recomand sa inlocuiti carnea cu snitele de soia sau chiftelute de soia (urmeaza cat de curand pe blog niste retete cu soia).

Am folosit:
  • 5 gramajoare de urzici, 2 fire usturoi verde, 1 ceapa, 3 linguri sos de rosii, 2 linguri de faina, oregano, sare, piper, patrunjel.

Urzicile le-am spalat bine cu apa rece si le-am pus la fiert intr-o oala cu apa.

Le-am lasat aprox. 15 minute, apoi le-am pus in strecuratoare la scurs.

Le-am tocat marunt, cu un cutit nu cu robotul ca data trecuta.

Am pregatit sosul din ceapa si usturoi verde tocate marunt, pe care le-am pus la calit cateva minute. Am condimentat si am adaugat sos de rosii.

Urzicile tocate le-am adaugat peste sos si am mai lasat pe foc 15-20 de minute. Spre final am adaugat sos din faina si apa, patrunjel si am potrivit de sare.

Pofta buna!

4 Response to "Mâncare de urzici cu usturoi"

  1. yaya6 says:

    wau ce bune sant,imi plac la nebunie,aici nu le gasesc si ca sa-mi treaca un pic pofta fac din spanac,dar nu are acelasi gust,felicitari si pofta buna la mancat

    Danutza says:

    Yaya, dintre urzici si spanac eu prefer spanacul, dar nu strica si niste urzici, acum cand e sezonul lor:)
    O zi buna iti doresc!

    mirela says:

    Danutza,mie nu-mi plac asa singure,eu intotdeauna le amestec cu spanac,,,,dar cui ai plac sunt foarte sanatoase!!!pupp si weekend frumos!!!

    Danutza says:

    Mirela, la mine comanda a fost clara: vreau urzici cu usturoi! Iubitul meu nu prea se intelege cu spanacul:), insa eu il ador [si pe spanac si pe iubit:))].
    Pupici si weekend placut!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.