Mancare de naut cu piept de pui





Un alt preparat din categoria "sa gatim cu ingrediente noi" este acesta.
Tot auzeam de celebrul naut care e foarte bun in mancaruri si salate. Asa ca m-am decis sa incerc si eu o mancare cu naut.

A fost o alegere buna, o mancare gustoasa si consistenta!

Am folosit:
  • 1 piept de pui, 1 cutie naut, 1 cutie mica porumb, 1 ceapa rosie, 1 ceapa alba, 2 morcovi, 4-5 ciuperci, 1 ardei, 1 rosie, 4-5 catei de usturoi, patrunjel, curry, coriandru, tarhon, oregano, cimbru, sare, 2 felii de lamaie (am uitat sa pozez lamaia:)).

Am spalat puiul, am scos pieptul pe care l-am desfacut de piele si l-am taiat bucati.
L-am pus la calit in ulei si treptat am adaugat legumele: morcovul rondele, ceapa taiata, ardeiul, ciupercile, nautul (scurs de lichidul din conserva), porumbul (nu a trebuit scurs pentru ca era in vid), usturoiul taiat marunt. Am adaugat spre final si rosia taiata felii, feliile de lamaie, condimentele si patrunjelul.

A iesit foarte bun, recunosc ca nici nu ma asteptam sa fie chiar asa de bun.
Am servit alaturi de un vin rosu dulce.

Va recomand sa incercati reteta, merita!

2 Response to "Mancare de naut cu piept de pui"

  1. Ce frumos ai ornat! Ca la restaurant!

    Danutza says:

    ms:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.