Mancare rapida de vinete





By http://retetegg.blogspot.com/

Daca tot aveam o galeata plina cu vinete, m-am gandit sa ma apuc de treaba si sa pregatesc o mancare rapida din ele.

Zic rapida, caci pe caldura nu ne prea dorim sa stam la bucatarie, asa-i?

Am folosit:
  • 7-8 vinete coapte, 4-5 linguri pasta de tomate sau rosii pasate, 2 cepe, patrunjel, boia dulce, cimbru, sare, piper.

Vinetele coapte si decojite le-am tocat marunt, ca pt salata.

Am tocat ceapa si am calit-o pana a devenit aurie.

Am adaugat boiaua, cimbrul si putin piper.

Apoi am pus pasta de tomate si 50 ml apa si am amestecat bine. Am lasat pe foc aprox 5 minute, dupa care am adaugat vinetele si am potrivit de sare.

In maxim 15 minute a fost gata! Am pus patrunjelul si am oprit focul.

Nu am servit-o calda si doar putin calduta:)

Merge de minune si cu mamaliguta!

Pofta buna!

4 Response to "Mancare rapida de vinete"

  1. ALINA says:

    arata super!!! sa inteleg ca ai vrut sa fie de post sau chiar ai vrut sa o faci simplu si rapid??

    Danutza says:

    Multumesc Alina! Nu am avut intentia sa fie de post, dar e o idee excelenta oricum. Am vrut sa o fac repede si sa o papam repede:))

    Musai sa fac si eu cava cu vinete ca nu mai rezist!Pup,Danutzule!Vreau pisica ta!E haioasa!

    Danutza says:

    Daaa, acum e sezonul, merita incercate multe retete:)
    Pisica mea e deja vedeta pe facebook ... e nazdravana, dar tare iubitoare!
    Pupici si weekend frumos!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.