Retete cu porc/ vita



By http://retetegg.blogspot.com

Astazi va prezint retete savuroase cu/din carne de porc si de vita.

Sper sa va placa propunerile mele si sa va inspire atunci cand nu mai stiti ce sa gatiti :)


Retete cu porc/ vita

16 Response to "Retete cu porc/ vita"

  1. Timea says:

    Ce de retete gustoase ai aici! felicitari! pup

    Danutza says:

    Ma bucur mult ca-ti plac! Pupici!

    Eu tot cu porcusorul votez desi nici vita nu imi e antipatica:)
    Daca esti draguta sa schimbi adresa mea-www.teobucatar.ro
    pupici

    Danutza says:

    Teo, felicitari pentru noua casuta a ta:) Am schimbat :) Pupici!

    Ioana V. says:

    care mai de care.....

    Numai bune pentru ai mei.Pupici!

    Danutza says:

    Merci Alinutza!

    Danutza says:

    Mihaela, ma bucur ca va plac! Pupici!

    dia says:

    wow...ce lista savuroasa!

    ce de bunatati!

    Danutza says:

    merci mult Adnia!

    Danutza says:

    Multumesc Lavi!

    Simona says:

    Mmmm... o parada de delicii!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Simona!

    Maria says:

    Felicitari pentru retetele minunate cu care ne incanti!!!!Scria Teo ca ea voteaza cu porcusorul, dar mie mi tare draga vita(!):))))O zi minunata!

    Danutza says:

    Multumesc din suflet Maria! Eu votez cu amandoua, sa nu se supere nici porcusorul nici vitelul :)) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.