Hot dog










By http://retetegg.blogspot.com/

Cat am locuit in Bucuresti mergeam mereu la Ikea sa mancam hot dog sau prajitura Almondy:) Cele mai bune chestii de la ei dupa parerea mea. Un hot dog (painica, cremvust, ketchup, mustar) = 1 leu - super tare!

Aici daca n-am Ikea m-am revansat facand hot dog acasa ... yummi!

Am folosit:
  • 2 mini baghete (mai mari decat cele de la Ikea), 4 cremvusti de pui, mustar, ketchup, putina ceapa (optional).

Painicile le-am taiat in lung pe mijloc.

Le-am pus ketchup si mustar din belsug, apoi cate 2 cremvusti fierti in fiecare.

Iubi a dorit si ceapa, asa ca i-am pus cateva feliute.

Am mai decorat fiecare hot dog cu niste mustar si ketchup si am servit cu mare pofta:)

Yum yum!

0 Response to "Hot dog"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.