Rulouri cu mere


De cand am facut pachetelele de primavara cu pui m-am tot gandit sa fac si niste pachetele dulci, pentru rontait in timpul liber.

M-am gandit ca cea mai potrivita umplutura este cea de mere si neaparat aroma de scortisoara.

Am folosit:
  • 1/2 pachet foi de placinta, 4 mere, 4 linguri de zahar, 1/2 lingurita scortisoara, esenta de vanilie, 1 ou, ulei pt prajit.

Am ras merele si le-am pus la calit impreuna cu zaharul, scortisoara si esenta. Le-am amestecat permanent sa nu se lipeasca si am oprit focul atunci cand merele s-au caramelizat suficient. 

Am pregatit foile de placinta, am folosit cate 2 foi suprapuse si taiate in lungime.

Marginile foilor le-am uns cu ou batut, am pus intr-un capat umplutura si am inchis placintelele prin rularea aluatului.

Le-am prajit in ulei incins si le-am scos pe servet sa se scurga grasimea in exces.

Le-am servit calde!

Se pot umple si cu gem daca nu aveti mere :)

14 Response to "Rulouri cu mere"

  1. Mimmi says:

    Sunt delicioase! Pupici!

    Très difficile résister ils sont superbes!

    Bisous

    Danutza says:

    Merci mult Mimi! Pupici

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Stefy says:

    trebuie sa recunosc ca arata super bine!!!!!

    Danutza says:

    Multumesc Stefy! Gustul este super bun :)

    Cristina says:

    Bune!!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina!

    Am venit la timp sau am ajuns prea tarziu?Ador merele,iar aceste bunatati ma dau gata.Pup!

    Danutza says:

    Ai ajuns la fix Mihaela! Ma bucur ca-ti plac! Pup!

    Simona says:

    Ptr mine a mai ramas ceva?? Super arata!!
    Pupici

    Danutza says:

    Desigur Simo! Te servim cu drag :) Pupici

    Super bine arata iar gustul nici nu ma indoiesc ca nu ar fi bune!Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult Camy! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.