Tort Pisica (Tort cu mandarine si frisca)





By http://retetegg.blogspot.com/

Tortul nostru de la Sf Ioan a fost un tort planificat (mai ceva ca un copil) si muncit :)) De fapt el in interior e un tort simplu si racoros cu frisca si mandarine, dar munca mare a fost la pisicuta dragalasa care s-a suit pe tort si nu a vrut sa mai coboare deloc:))

Toti musafirii au apreciat efortul , dar si tortul asa ca noi am fost fericiti (zic noi caci am muncit cot la cot cu iubi ca sa iasa cat mai bine) - deci, va place?!

Cu acest tort particip la provocarea Dulce Romanie, gazduita in aceasta luna de Mitinita!

Am folosit:
  • 1 blat de tort, frisca (preparata din 500 ml frisca lichida), 3-4 mandarine, sirop (1 pahar cu apa, 150 gr zahar, esenta de portocale), cacao, zahar vanilat Bourbon, 2 picaturi colorant albastru, decoratiuni de cioco, 1 lime, un sablon pisica*.

Blatul de tort taiat in 3 felii de orizontala l-am insiropat si l-am umplut pe 2 straturi cu frisca si felii de mandarina.

Deasupra l-am imbracat in frisca, cu ajutorul sablonului am pudrat cacao si am realizat pisica.

I-am facut ochii din frisca si colorant albastru.

Mustatile cu zahar bourbon.

Pe margine am pus decoratiuni de cioco si felii de lime.

*Sablonul pisica este luat de pe net. De fapt a fost ceva de munca la el, fiindca era un pisoi mic si a avut nevoie de photoshop ca sa ajunga la forma finala pt tort. Plus decupaje si grija multa - noi l-am imprimat pe coala, dar va recomand imprimare pe carton ca e mai rezistent cand lucrati cu el.

Nu este un tort perfect dar pentru noi e cel mai frumos tort din lume! Ne-a fost destul de greu sa-l mancam:)), ca ne era mila de pisi. Un pici al unor prieteni a zis 'eu vreau sa-mi dai felia de tort cu coada pisicii' :)

Enjoy it!!

14 Response to "Tort Pisica (Tort cu mandarine si frisca)"

  1. Adina says:

    Cat de reusita e pisicuta asta!

    Danutza says:

    Merci mult Miti! Mi-ar placea sa invat sa fac figurine din pasta de zahar, cred ca ies mult mai frumoase:)

    Pisicuta pis-pis-pis
    Te-am vazut asta noapte-n vis
    Te spalai, te pieptanai
    cu labuta peste gurita mea dadeai...
    asta ca sa nu te tai...
    Foarte frumos tortuletul si pisicuta, bineinteles !!!
    Pup !

    Ioana V. says:

    Felicitari pt tine si prietenul tau! Aveti talent, ce mai!.....

    Danutza says:

    Hei, ti-ai amintit poezia aia de cand eram mici:)) Multumesc de laude, te pup!!

    Danutza says:

    Multumim Alina! De fapt el are nu eu ...eu ma ocup de bucatareala:))

    Mari says:

    Tortul asta se potrivea pisicii mele care a implinit 17 ani de Anul Nou.
    Arata minunat!

    Danutza says:

    La multi ani pisicutei!!! Eu ador pisicile!!! Pup!

    Emily says:

    supeeeeeeerb ♥
    imi place tare mult pisica :) pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult Emily!!Pupici!

    Antonina says:

    Ce pisii simpatica!!

    Danutza says:

    Merci mult Anto! Pup!

    Nicole says:

    La multi ani mama si cumnatu'! Tortul arata bestial si a fost delicios!

    Danutza says:

    Merci sis:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.