Chifteluţe din cartof şi dovlecel








By http://retetegg.blogspot.com/

Niste chiftelute pufoase si gustoase care au semanat foarte bine a gogosele la gust. Iubitul meu le-a laudat foarte mult si a mancat si a doua zi dimineata din ele.

Nu incercasem pana acum combinatia cu dovlecel, insa e tare buuna!

Am folosit:
  • 5 cartofi, 2 dovlecei, 4-5 catei de usturoi, 100 gr pesmet, 1 ou, sare, piper, nucsoara, 2 linguri de faina.
Am fiert cartofii si dovleceii si i-am scurs bine de apa.

I-am pasat ca pentru piure si i-am amestecat cu usturoi maruntit, ou, pesmet, sare, piper, nucsoara, 2 linguri de faina (faina nu a fost in plan de la inceput, dar simteam ca nu se legase bine compozitia si am adaugat-o).

Am format chiftelute mai mari pe care le-am prajit pe ambele parti in ulei pana au devenit aurii.

Le-am scos pe servetele de hartie sa se scurga de surplusul de grasime.

Noi le-am servit cu rosiile umplute pe care vi le prezint maine.

Desigur, sunt delicioase si reci sau a doua zi daca au fost tinute la loc racoros.

Merita incercate! Pofta buna!

10 Response to "Chifteluţe din cartof şi dovlecel"

  1. Anonim says:

    Mmm .. delicioase :x

    Danutza says:

    Merci iubi:*

    Tare bune trebue sa fie, imi place combinatia si am sa incec si eu reteta cat de curand.
    Pupici si duminica placuta !

    Danutza says:

    Lia, sunt foarte bune si pufoase! Merci pt vizita! pupici!!!

    Doua chiftele din astea care imi plac grozav si maine primesti o inghetata!Pupici!

    Danutza says:

    Wow, ce bine ca primesc inghetata ... chiar imi era pofta! Maine te servesc si cu o rosioara cu ou ... noi asa am papat chiftelele si au fost parca si mai bune:)

    bestiale:X

    Danutza says:

    Yep, au fost:) Merci!

    Hmmm, deja le simt gustul mai ales ca au si usturoi... E cam devreme, dar tot as minca una pe piine... Pupici si o saptamina minunata !

    Danutza says:

    Daniela, merci! Nu e devreme, e numai bine sa servesti la micul dejun:)Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.