Salată de fasole verde cu ciuperci şi pastramă















By http://retetegg.blogspot.com

O salata delicioasa rezultata dintr-o combinatie de moment: aveam in congelator niste fasole verde si ma gandeam ce sa fac cu ea, asa ca m-am decis repede la o salata.

Am folosit:
  • 500 gr fasole verde congelata, 1 cutie de ciuperci taiate, 7-8 felii de pastrama de porc, 10 linguri de maioneza, 2 fire ceapa verde, cateva fire de marar, ridichi.

Am fiert fasolea in apa cu sare. Apoi am lasat-o sa se raceasca. Daca aveti fasole la borcan sau conserva totul decurge mai rapid:)

Am scurs bine fasolea si ciupercile. Pastrama am taiat-o marunt.

Am tocat marunt ceapa si mararul.

Maioneza o puteti prepara in casa (asa cum am facut eu) sau o puteti cumpara.

Am amestecat toate ingredientele intr-un bol mare.

Am servit cu ridichii proaspete.

Pofta buna!

4 Response to "Salată de fasole verde cu ciuperci şi pastramă"

  1. ALINA says:

    complimenti din nou..e super salata!!!!

    Arata bine salata, dar eu incerc sa slabesc, asa ca ma dau la ridichi... Mama, ce-as minca o salata cu ridiche multa, multa... Aici, iti vine sa fugi cind vezi pretul la ridiche, te lasi pagubas, nu-ti mai vine sa maninci... Dar revenind la salata, sigur e delicioasa daca e si cu pastrama... Pupici !

    Danutza says:

    Alina, multumesc mult!

    Danutza says:

    Daniela, o salata cu multe ridichi as papa si eu ca-mi plac mult. Aici sunt destul de ieftine in perioada asta:)
    Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.