Mamaliga cu branza si smantana









Iata ca a venit si randul unui preparat traditional. Nu dureaza decat 10 minute si masa e gata!

Avem nevoie de:
  • malai, apa, sare, ulei (nu dau cantitati, e in functie de preferinte), smantana (de preferat, mai grasa), branza (eu am pus telemea de vaca), 1-2 carnati oltenesti.

Am facut intai mamaliga (mai moale) din care am asezat un strat in farfurie, peste am adaugat smantana, branza, carnaciori (putin prajiti inainte). Am repetat operatiunea cu al doilea strat.

Rezultatul se vede in poze...foarte buuun!

2 Response to "Mamaliga cu branza si smantana"

  1. ella says:

    Ce blog frumos ai ,dar vad ca te-au prins in plasa si pe tine cei de la petitchef si toate retetele tale care le postezi se "duc" la ei.

    Danutza says:

    Merci mult Ella! Nu am verificat ce este cu cei de la petitchef, am sa ma uit:) Stiu ca puneam candva retete acolo dar nu am mai intrat de mult timp.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.