Sandviş gustos













Azi am pentru voi un sandvis rapid si gustos. Zic rapid, in cazul in care aveti ca si mine niste chiftelute ramase de ziua trecuta si alte cateva ingrediente prin frigider.

Am folosit:
  • 2 chiftelute (de peste si pui, sau de care vreti voi), cascaval, 1 frunza de salata, patrunjel, masline, ketchup, 2 felii de paine.

Am copt painea in sandwichmaker (merge pregatita si-n cuptor sau in prajitor), apoi am asezat pe ea salata, chiftelute, ketchup, cascaval.

Am decorat sandvisul cu masline (le-am fixat cu scobitori), patrunjel si ketchup.

Pofta buna!

0 Response to "Sandviş gustos"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.