Salata cu spanac si branza

By http://retetegg.blogspot.com/

Saptamana aceasta am mancat o multime de verdeturi si mai am in plan si saptamana viitoare cateva retete super sanatoase cu verdeturi proaspete de primavara!

Prima alegere a fost o salata cu spanac, ridichi si branzica, o bunatate!

Am folosit:
  • cateva frunze de spanac, 2-3 ridichi, 100 gr branza telemea, ulei de masline, sucul de la o lamaie mica, sare, piper.
Am spalat bine spanacul si l-am rupt in bucati.

Am tocat ridichiile felii si branza am taiat-o cubulete.

Le-am asezat peste spanac, am adaugat sare, piper, ulei si lamaie.

Am servit cu paine coapta, o nebunie :)


8 Response to "Salata cu spanac si branza"

  1. Ioana V. says:

    interesanta combinatie. nu am mancat niciodata, dar cred ca e buna. pup

    Danutza says:

    Eu am mai mancat spanac in salata, dar nu combinat cu branza:) A fost foarte buun, as mai vrea o salata, dar nu mai am spanac:)) Pupici!

    Stefy says:

    si noi am papat azi o salata cu multe verdeturi..uite ca o s-o notez si pe asta sa o prepar data viitoare!!1:)

    Danutza says:

    Stefy, asta-i super rapida, de fapt e o salatica 'de lene' pe care am papat-o intr-o zi la pranz in incercarea de a mai da jos 1 kg :)) Pup!

    Spanac nu am, dar salata mincam in fiecare seara, e sanatoasa si mai slabim si noi o tira... doar ca-i aruncam asa deasupra, o cutiuta de ton in ulei /doar continutul, ca tablaria o aruncam)... asta ca sa nu lesinam de tot... Pupici !

    Danutza says:

    Mmmm, super buna si cu ton!! Al meu mananca salatele doar ca garnitura langa ceva consistent, gen carnita:)) Eu le mai mananc si simple ca doar tin la silueta:)) Pupici!!

    Unknown says:

    cat de mult poate sa-mi placa salata asta! abia astept sa se faca in gradina spanacul, salata, sa rasara loboda :D apoi mararul ... si sa vezi ca dau eu pe verdeturi!

    Danutza says:

    Multumesc Andreea! Eu am luat verdeturi din piata: am luat spanac, loboda, stevie, urzici, ceapa si usturoi verde ...am venit acasa si miroasea a primavara de la atatea verdeturi:)) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.