Muffins (brioşe)




















Pentru ca maine sunt plecata din oras vreo juma de zi m-am gandit sa postez de azi reteta pentru 1 Iunie (Ziua Copilului).

Ce puteam sa aleg pentru ziua copilului daca nu muffins (briose) vesele si colorate pe placul tuturor copiilor!

Cu aceasta ocazie am testat si noile forme din silicon primite de la bucataras.ro. Sunt mega, super buune!

Am folosit:
  • 2 oua, 200 ml lapte dulce, 100 ml ulei, 150 gr zahar, 1 zahar vanilat, 1 lingurita praf de copt, 1 lingurita otet, esenta de vanilie, faina (nu am masurat, am pus pana a devenit compozitia consistenta), decoratiuni vesele pt ornat (inclusiv 'tort gelee').

Am amestecat bine cele 2 oua, apoi am adaugat zaharul si am amestecat din nou pana cand s-a topit complet.

Am adaugat esenta, zaharul vanilat, praful de copt stins cu otet, laptele si uleiul si am amestecat din nou foarte bine.

Am adaugat faina treptat pana cand compozitia a devenit consistenta (ca la chec).

Am uns formele cu ulei cu ajutorul unei pensule (tocmai am achizitionat-o si pe ea), apoi am turnat compozitia.

Am introdus in cuptorul incins si am lasat la foc mediu aproximativ 25 de minute. Am facut un test rapid cu scobitoarea sa fiu sigura:))

Cand au fost gata, le-am scos din forme si le-am lasat sa se raceasca putin.

Le-am decorat cu jeleuri colorate, tort gelee si lumanarele inimioara.

Lasati imaginatia sa va ghideze sau daca aveti prichindei prin preajma ii puteti lasa sa-si decoreze singuri desertul. Stim cu totii ca le face placere:))

Pentru toti copilasii mari si mici, pentru noi doi (care azi mai sarbatorim ceva :x) si pentru Vladut care maine pe 1 iunie implineste 8 luni ...
La multi ani!!!!!!!!!!!!

6 Response to "Muffins (brioşe)"

  1. Alice says:

    ei uite...ca iau una si pt fii'mea. :))
    arata tare dragalas :)

    M-am prezentat la un muffins... La multi ani si multumesc (eu ma simt tot copilas... cam mare e adevarat, dar tot copil...) Pupici !!!

    Danutza says:

    Merci Alice, ia vreo 2-3 briose ca sa papi si tu:)

    Danutza says:

    Daniela, merci mult si pupici!

    Timea says:

    sunt frumoase si vesele! :)

    Danutza says:

    multu mult Timea! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.