Orez cu lapte şi fructe








By http://retetegg.blogspot.com

Asta am servit noi la micul dejun!
Nu stiu daca va place combinatia de orez cu fructe dar eu o ador:) Mi se pare un desert excelent, un mic dejun excelent ... si gustul e yum yum!

Am folosit:
  • 300 gr orez, 1 litru de lapte, 150 gr de zahar, un praf de sare, zahar vanilat, coaja de mandarina, fructe (mango, capsuni, banane).

Am spalat bine orezul si l-am pus la fiert impreuna cu o cana de apa. Am fiert pana s-a evaporat toata apa, amestecand continuu sa nu se prinda orezul de cratita.

Am adaugat apoi laptele amestecat cu sarea, zaharul vanilat si zaharul si am lasat sa fiarba amestecand permanent cam 15-20 de minute.

Spre final am adaugat coaja de mandarina.

L-am servit cu fructe - acum depinde fiecare ce prefera, fie putin din fiecare, fie doar un tip de fruct. In orice caz, adaugati fructele atunci cand serviti, nu pe foc ... isi pierd din aroma pe foc.

Pofta buna!

8 Response to "Orez cu lapte şi fructe"

  1. Unknown says:

    WOW, ce frumos arata!

    Danutza says:

    Multumesc Alice!

    Ce bine arata... la cit sint eu de mincacioasa, cred ca linga capsuni puneam si un sosulet de ciocolata, asa ca sa dea bine la kg mele... Pupici !

    Danutza says:

    o idee minunata cu sosul de cioco...mmm:):)pupici!

    diamond says:

    un desert bun bun!:D

    Danutza says:

    Multumesc Diamond!

    Timea says:

    Bun orezul cu lapte...si vreau si eu capsuni!!!

    Danutza says:

    Timea, eu abia astept sa apara capsunile...nu alea romanesti evident ca nu-s sanse cu nametii astia, dar cele de import din magazin ... mie imi plac si cele aduse din alte tari:) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.