Chifteluţe cu mărar garnisite cu piure şi salată de sfeclă







Chiftelutele cu marar au o aroma deosebita si un gust foarte bun. Servite alaturi de un piure de cartofi cremos si de o salata foarte sanatoasa de sfecla si morcov sunt un fel principal gustos si consistent.

Am folosit:

Pentru chiftele:
  • 500 gr carne de porc, 200 gr carne de manzat, 4 catei de usturoi, o legatura de marar, sare, piper, 3 felii de paine, 1 ou, ulei pt prajit.
Pentru piure:
  • 5 cartofi, 50 gr unt, 50 gr lapte, sare.
Pentru salata:
  • 1 sfecla rosie, 1 morcov, ulei, otet, sare.

Am tocat carnea de porc, de manzat si usturoiul. Le-am amestecat cu painea inmuiata in apa si stoarsa bine, sarea, piperul, oul si mararul tocat fin. Am format cu mana chiftelutele si le-am prajit in ulei. Le-am scos pe un servetel.

Cartofii curatati si taiati cuburi i-am fiert. Apoi am scurs excesul de apa si i-am pasat. I-am amestecat cu unt, lapte si sare.

Sfecla rosie am copt-o, am curatat-o de coaja si am dat-o pe razatoare. Am ras si morcovul crud. Am amestecat salata cu putin ulei, otet si sare.

Am servit chiftelutele cu piure si salata.

O masa delicioasa!

0 Response to "Chifteluţe cu mărar garnisite cu piure şi salată de sfeclă"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.