Spaghetti a la Dana & Johnny 2




Zilele trecute iar am pregatit spaghete. Simplu, rapid si bun ... spaghetele te salveaza oricand nu ai timp pentru bucatareala.

Am facut acum spaghete cu sos de rosii si carne de porc, tot inventie Dana si Johnny:)

Am folosit (pentru 2 portii):
  • 300 gr spaghete, 1 ardei gras (rosu si mare), 250 gr sos de rosii, 5-6 catei de usturoi, 300 gr carne de porc, oregano, condimente pt porc, curry, sare, piper.
Am pus la fiert in apa cu sare spaghetele.
Ardeiul l-am taiat bucati mici. Peste el am adaugat usturoiul, condimentele si sosul de rosii.
Am lasat pe foc aproximativ 10 minute.

Carnea am taiat-o felii subtiri, ca pentru snitele, am condimentat-o bine, si am pus-o intr-un vas cu ulei si apa la prajit. Adaug din cand in cand putina apa, pana cand se fragezeste carnea complet. E o reteta pe care o stiu de la matusa mea, ea facea carnea asa ca garnitura pentru spaghete. Imi place foarte mult pentru ca iese frageda si nu absoarbe multa grasime ca la prajit.

Combinatia finala: spaghete + sos de rosii + carne = cina delicioasa!

Sa aveti pofta buna si spor la bucatareala!

0 Response to "Spaghetti a la Dana & Johnny 2"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.