6 Response to "Retete cu peste"

  1. Très beuax repas, bien consistant et très bien presenter!

    Bravo

    Danutza says:

    merci beaucoup Beth!

    Pe mine m-ai nimerit la fix cu pestele,sub orice forma!

    Danutza says:

    Teo, ma bucur ca-ti place pestele, eu am avut o vreme cand nu prea mancam si nu-mi placea cam nici un fel de peste, dar mi-am revenit :))
    Iubitul meu in schimb il prefera sub orice forma, e innebunit dupa peste! :)

    dia says:

    si mie imi place pestele, dar nu stiu de ce, in ultima vreme nu prea am mai gatit asa ceva

    Danutza says:

    Eu chiar maine am in plan sa fac peste la cuptor:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.