Orez indian





By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca este post si pentru ca multe persoane mi-au cerut si retete noi de post, va prezint astazi o reteta rapida si super buna: orez indian.

Iubitul meu a mancat orez indian de cateva ori la un restaurant si i-a placut asa de mult incat a vrut sa incercam si acasa. Si-a notat ingredientele, am fost la cumparaturi si apoi am pregatit fuguta orezul nostru indian.

Am folosit (pentru 2 portii):
  • 3 cesti de orez, 1 ardei gras, 1 ardei kapia rosu, 1 ceapa rosie, 2 linguri ulei de masline, putin sofran, sare, marar.

Orezul l-am fiert in apa cu sare. Nu l-am fiert complet ca pentru pilaf ci doar pana s-a umflat putin.

L-am pus apoi in sita si l-am trecut de 2-3 ori prin jet de apa rece.

In ulei de masline am calit ceapa si ardeii taiate julien. Am adaugat 2-3 linguri de apa, sare si am lasat pana s-au inmuiat legumele.

Am adaugat apoi orezul, sofranul si mararul si am mai lasat 5 minute pe foc.

Am servit cu mare pofta!

P.S. Sofranul este un ingredient esential in orezul indian, ii ofera o aroma minunata si o culoare placuta. Nu trebuie sa folositi prea mult sofran fiindca o cantitate mare devine amara in mancare.

11 Response to "Orez indian"

  1. Mie imi place doar orezul care nu contine absolut deloc carne,asa ca servesc si eu.Delicios.Te pup!

    Danutza says:

    E delicios si fara carne, ai dreptate! Te pup!

    Si eu pun sofran, doar ca aici il gasesc in pliculetele micute si e praf... E numai bun orezul tau, mai ales ca sintem in prima zi de post..., asta e valabil pentru cei care postesc, ca eu mi's pacatoasa rau... Pupici !!!

    Ce riz indien doit être bien délicieux, sont aspect est très beaux!

    Danutza says:

    Eu abia am gasit sofran...cred ca are 2-3 grame si e destul de scump, fata de celelalte condimente...dar am zis ca merita sa-l folosesc asa din cand in cand:)
    Nici eu nu tin post, dar orez am papat fuguta:)) Pupici!

    Emily says:

    super delicios :*

    Danutza says:

    Multu mult Emily:*

    Marina says:

    Danutza, it is beautiful post! I made some rice yesterday too.

    Danutza says:

    Thank you Marina!!

    Antonina says:

    E indian pt ca are sofran? N-am stiut. De multe ori il pregatesc cu sofran , dar nu mi-am inchipuit ca mananc specialitati ;) pupici

    Danutza says:

    Anto, la restaurant ii spunea orez indian si noi de acolo am luat reteta:) Nu stiu daca se face asa cel original, cu sofran...asta este un orez super simplu si foarte aromat:)
    Pupici:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.