Salata de primavara





Tot din categoria "bunatati cu umbreluta" este si preparatul de azi, respectiv o salata de legume tare delicioasa. Contine multe vitamine, este sanatoasa si gustoasa.

Am folosit:

  • 1 salata verde, 1 ardei kapia, 3 rosii, 3 ridichii, 1 legatura de ceapa, cateva frunze de patrunjel, 1 lamaie, sare, putin ulei.

Am tocat toate ingredientele si le-am pus intr-un bol. Am pus cateva linguri de ulei, zeama de lamaie, sare si am amestecat.

E simpla si gustoasa. E ideala consumata simpla sau in combinatie cu alte preparate, ca garnitura.

Bon appetit!

0 Response to "Salata de primavara"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.