Happy anniversary!


By http://retetegg.blogspot.com/

La multi ani iubirea mea, la multi ani noua!

Astazi eu si iubitul meu implinim 2 ani de cand suntem impreuna, cei mai frumosi 2 ani din cei 24 ai mei:)

Nu are rost sa ii fac aici declaratii de iubire, caci ii spun ca il iubesc zilnic si mai ales, ii arat asta mereu.

Intre noi a fost si este o relatie speciala, bazata pe prietenie si respect, o relatie care ne ofera stabilitate emotionala si muuulta fericire!

Asa, sa va arat acum si ce am primit cadou eu (ce a primit el nu va pot arata caci n-am poze inca): o cutiuta pt bijuterii, o bratara de argint speciala si o felicitare mega haioasa cu un mesaj deosebit :)





Gata si cu lauda :), e timpul sa va servesc cu o felie de tort, facut in casa cu ingrediente naturale, reteta zilele urmatoare pe blog.

A avut crema de lamaie, bucati de ananas, imbracat in frisca si decorat cu mure..un deliciu!



Te iubesc Johnny! Te iubesc muuult!

14 Response to "Happy anniversary!"

  1. Inca multi ani fericiti de acum inainte!

    gaby_d says:

    La multi ani, copii frumosi!
    Sa fiti fericiti, sa va iubiti si sa va respectati.
    Tort, vreau si eu!

    La multi ani cu multa, multa iubire !!! Felicitari pentru cadouri si pentru tort ! Nu ma autoinvit, nici macar virtual, pentru ca acesta este un moment unic pentru voi !!!

    Danutza says:

    Sara, multumim mult!

    Danutza says:

    Gaby, multumim! Tortul e o bunatate!

    Danutza says:

    Daniela, mii de multumiri! Pupici!

    Multi ani impreuna!

    Danutza says:

    Multumim mult!

    La multi,multi ani impreuna,Danutzo!

    Danutza says:

    Multumim frumos!

    Alice says:

    Vreau si eu tort !,
    Felicitari voua si sa va iubiti mult si sa ne ajungeti din urma :)) (noi doi...17 ani )Felicitari!!!!!!

    Danutza says:

    Alice multumim mult!
    Felicitari si voua:)

    Maya says:

    La cît mai multi ani fericiti împreuna!
    Tortul arata misto,si dupa cum se aude a fost un deliciu!

    Danutza says:

    Maya, multumim mult!
    La decorat torturi nu ma prea pricep, de obicei improvizez sa arate cat de cat ok:)) Dar a fost tare gustos:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.