Drob









De Paste nu putea sa lipseasca de pe masa drobul.

L-am facut din organe de porc, multe verdeturi, oua si invelit in prapure de miel. O bunatate!

Am folosit:
  • organe de porc (inima, plamani, ficat, limba, rinichi) - noi am pus cantitate dubla de ficat, ceapa verde, usturoi verde, marar, patrunjel, 6 oua, prapure, sare, piper, condimente pt drob (la plic).

Am fiert organele si le-am tocat marunt. Am tocat marunt si verdeturile.

Am amestecat organele maruntite cu verdeturile, ouale batute si condimentele.

Intr-o tava am asezat prapurele si peste el am pus umplutura. Am acoperit umplutura cu marginile de la prapure.

L-am pus in cuptor la foc potrivit pentru 45 de minute. S-a rumenit asa frumos ... mmmm:)

Desi miroase minunat cand este scos din cuptor, eu prefer sa-l mananc rece.

Pofta buna!


6 Response to "Drob"

  1. Imi place mult....mai ales ca are multa verdeata !!!

    Danutza says:

    Sidy si noua ne place cu multa verdeata, are parca miros de primavara:)
    Te pup!

    bun bun...cu multa verdeata ..

    Danutza says:

    merci Rocsy! E tare buuun :) Pup!

    superrrrrr, pe asta il fac si eu...

    Danutza says:

    George, sigur o sa-ti placa! E foarte bun! Spor la pregatiri!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.