Macrou în crustă de mălai




By http://retetegg.blogspot.com/

Usor, usor reusesc sa mai fotografiez cate un preparat si cel mai important, reusesc sa si postez reteta:)

Azi va propun peste, mai exact macrou, in crusta de malai, rumenit bine si cu garnitura de legume si orez.

Reteta e foarte simpla si se aplica si la alt tip de peste (de ex. cod, crap, etc).

Am folosit:
  • macrou, sare, malai, ulei pt prajit.
Eu am avut macrou congelat, asa ca l-am lasat sa se decongeleze, l-am curatat de intestine, i-am taiat capul, codita si inotatoarele:)), l-am spalat foarte bine si l-am taiat bucati.

Am sarat bucatile de macrou, le-am lasat pe un tocator la scurs 10-15 minute, apoi am dat bucatile de peste prin mult malai pe toate partile si le-am pus la prajit in ulei incins.

Am scos pestele pe un servet, apoi l-am servit alaturi de legume sotate si orez.

Pofta buna!

14 Response to "Macrou în crustă de mălai"

  1. sarah says:

    un deliciu.niste mujdei de usturoi ii tre.yummy!
    pupici

    Danutza says:

    Sarah, si mie mi-e pofta de-un usturoi, dar sunt la regim si n-am voie:( Pupici!

    Este pestele meu preferat.Am o pofta de zile mari.Te pup!

    Antonina says:

    Sunt innebunita dupa peste, dar destul de rar il trec prin malai.. da-mi place oricum!

    Danutza says:

    Dia, la mine nu e chiar cel preferat, dar imi place gustul si il pregatesc din cand in cand:) Pup!

    Danutza says:

    Anto, la mine era treaba de gasit solutii rapide de gatit, caci nu sunt prea apta zilele astea sa bucataresc, asa ca faza cu malaiul mi-a fost la indemana:). Mama pe vremuri il prajea pur si simplu ... era foarte bun si asa:).

    Intr-adevar o crusta pe cinste,dar eu evit malaiul pentru ca mi se pare ca sare in toate directiile:)

    Danutza says:

    Teo, sare din tigaie? :) Eu n-am patit-o pana acum asa ca nu stiu ce sa zic...poate e de vina si pestele cand nu e scurs bine de apa?! Zic, dar nu am idee:)

    si mie imi place tot in crusta de malai, dar acum nu prea pot minca, din motive de barbat alintat, care nu vrea sa manince... Pupici !!!

    Danutza says:

    Cunoastem partea cu barbat alintat:)) Dar al meu papa peste cu pofta oricum l-as face..insa de orez, pilaf etc nu se atinge:)) Deh...fiecare cu moftul lui:)) Pupici!

    Ioana V. says:

    super! Foarte foarte buna mancarica

    pansy says:

    bine ai revenit ! nu ma inebunesc dupa peste in malai,de obicei il mananc la mare atunci proaspat si prajit.Da'de bun nu ma indoiesc ca a fost bun.

    Danutza says:

    Alinutza, merci mult! Pup!

    Danutza says:

    Pansy, la mine cu pestele nu-i problema de malai sau orice alta modalitate de preparare, la mine e problema sa nu aiba oase...ca daca se intampla sa nimeresc un peste din acela plin de oase nu-l mai pap...nu stiu de ce...am eu o repulsie sa stau sa aleg oase de peste:))
    Daca e cu oase putine, atunci gasesc eu diverse modalitati sa-l gatesc, cum am facut si acum:) Garantez ca e buuun! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.