La multi ani, de Sf Daniel!





By http://retetegg.blogspot.com/

Probabil foarte multi nu stiu insa astazi este Sf Daniel, asa ca pentru mine e prilej de sarbatoare.

Asta si fiindca am un singur nume, care nu e de Sf cunoscut si mare, asa ca de mica ai mei au decis sa ma serbeze de Sf Daniel, ca sa nu ma simt aiurea ca ei aveau toti 2 zile de sarbatorit pe an si eu una:))

M-am trezit foarte bine dispusa cu chef de petrecere si de pregatit delicii.

Avem in meniu oua umplute speciale, pui la cuptor umplut cu ficatei, rulada Raffaello si tort Mos Craciun.

Pana acum am gata doar rulada si tortul, puiul e in cuptor la rumenit si de ouale umplute ma apuc acusi.

Va arat doar tortul ca e prea fain si nu pot sa ma abtin. Si florile de la iubi:)


Va pup!

P.S. Am revenit si cu alte bunatati, mai exact puiul la cuptor umplut cu ficatei, ouale umplute cu maioneza, castraveciori murati si pui, iar la final delicioasa rulada Raffaello adaptata putin sezonului festiv:)

Si niste imagini de la mica petrecere:)



10 Response to "La multi ani, de Sf Daniel!"

  1. Ioana V. says:

    La multi ani draga mea!

    La multi ani, tie !!! La multi ani si mie !!! Eu sarbatoream de Sf.Dumitru cu tatal meu, iar la scoala ma intrebau daca ma cheama Dumitrita, hi, hi... Pupici si sa sarbatoresti frumos !!!

    Danutza says:

    Multumesc din suflet Alinutza! Pupici!

    Danutza says:

    La multi ani Daniela! Iti doresc tot binele din lume!!! Pupici!

    La multi ani draga mea!

    Danutza says:

    Merci mult Anto! Pup!

    La multi ani sanatosi si tot ce iti doresti!

    Danutza says:

    Multumesc mult Teo! Pupici!

    Oana says:

    Nu stiam ca e Sfantul Daniel. In aceasta data mi-am sarbatorit si eu ziua de nastere. La multi ani! Preparatele arata minunat! Felicitari! Multi pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Oana! La multi ani si tie, multe, multe impliniri!! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.