Spaghetti ... adaptate!

Numai cand ma gandesc la ele ... ma apuca o pofta! Sunt printre primele mele optiuni culinare cand vreau sa imi bucur papilele gustative. Reteta o am de la o prietena care a fost in Italia o perioada si cand s-a intors ne-a gatit aceste spaghete.

Ele in reteta originala contin si alte ingrediente fata de cele puse de mine, insa sunt delicioase si dupa ideea mea pe preparare.

Ne trebuie:
  • 1 pachet spaghete (in general le prefer pe cele foarte subtiri), 6-7 felii de sunca de Praga, 1 ardei rosu mareee, 3 rosii, condimente (sare, piper, curry, oregano, busuioc, cimbru). Optional se poate pune si zucchini.
Am fiert pastele in apa cu sare si le-am pus la scurs. Apoi am tocat marunt ardeiul si sunca pe care le-am pus la calit ... iar spre final am adaugat rosiile (de preferat decojite) tocate tot marunt si condimentele. Preparatul acesta se pune peste paste si se serveste imediat.

E delicios si daca adaugati deasupra cateva bucati de ton in ulei, in suc propriu sau ton maruntit.


2 Response to "Spaghetti ... adaptate!"

  1. Nicole says:

    n-am stiut ca sunt bune pastele cu ton. oricum daca faci vreodata lasagna sa pui neaparat reteta cu cat mai multe detalii si poze pt ca sunt curioasa. am tot auzit de lasagna dar n-am mancat niciodata.

    Danutza says:

    da, vreau sa fac lasagna intr-o buna zi...si am sa pun detaliile

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.