Masa de Paste 2012

By http://retetegg.blogspot.com/

Am cam ramas restanta cu postarile, fiindca am avut o saptamana incarcata. Multi mi-au cerut retetele preparatelor de la masa de Paste si am vrut sa ma achit intai de acele retete promise, asa ca azi a venit randul unui sumar. 

Cam asta am avut noi pe masa de Paste:


In plus friptura de porc si aripioare de pui, mici, salate de verdeturi, diverse bauturi, alcoolice si non-alcoolice:)

Enjoy!

12 Response to "Masa de Paste 2012"

  1. Ioana V. says:

    felicitari , harnicuto!

    Danutza says:

    Merci mult Alinutza:)

    Maya says:

    Masa bogata si bucate delicioase!
    Weekend frumos!

    Ati reusit sa papati tot?Imi place praji cu ananas!

    Danutza says:

    Multumesc mult Maya! Weekend placut!

    Danutza says:

    Teo, am papat vreo 3 zile din ele:)) A fost super bun cheesecake-ul, maine ii pun reteta;)

    Toate bunatatile aici la tine.Te pup!

    Danutza says:

    Multumesc Mihaela! Pup!

    Yummy, delicios meniu!
    Amandine am facut si eu de Paste, bune prajituri!

    Danutza says:

    Multumesc mult Alexandrina! Amandinele sunt chiar delicioase!

    milica says:

    Ce de bunatati!!!!Pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Milica! Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.