Scrisoare catre Mos Craciun


By http://retetegg.blogspot.com/

Azi m-am trezit cu un gand tare frumos, vreau sa-i scriu o scrisorica lui Mos Craciun.


Stiu ca mai e muult pana la Craciun, dar mosu' sta departe si vreau sa fiu sigura ca primeste scrisorica mea. Plus ca eu am o cerinta mai speciala anul acesta, asa ca ii trebuie si timp mosului sa faca shopping:)

Cand eram mica i-am scris de cateva ori mosului si a functionat, desi acusi mosul e putin diferit, eu sper sa functioneze scrisorica si dorinta:)

N-o sa va spun ce i-am scris pana la Craciun, ca nu vreau sa se supere pe mine si vreau sa fiu fetita cuminte sa primesc daruri multe:)

Intre timp mai e si Mos Nicolae, dar el vine intotdeauna si fara scrisoare ca am vreo 10 perechi de cizmulite si le lustruiesc frumos!

Mi-am facut o cana cu cappuccino si ma apuc de scris. Sper sa am inspiratie si sa fiu cat mai concisa sa priceapa mosu' repede ce vreau:))

Daca aveti vreo dorinta pt mosu nu uitati sa ii cereti. Daca nu e timp pt scrisorica, ii transmit eu din partea voastra:)

Va pup!

10 Response to "Scrisoare catre Mos Craciun"

  1. Ioana V. says:

    daca primesti ceva, sa-mi spui ca-i scriu si eu...:)))

    Danutza says:

    Alina, de primit primesc eu ceva, important e sa primesc ce-mi doresc:))

    Spor la scris si sa-ti aduca mosul cit mai multe cadouri ... Ii scrii sa-mi trimita si mie ceva, cit de mic e cadoul, eu tot ma bucur... ca un copil...

    Danutza says:

    Merci Daniela. Iti pun o vorba buna la Mosu ca ai fost cuminte si-ai facut numa bunatati tot anul:) Pup!

    Cristina says:

    Si eu i-am scris deja, ii las lui Mos Nicolae scrisoarea sa i-o duca...

    Danutza says:

    Cristina, nu-i asa ca functioneaza intotdeauna scrisoarea catre Mosul si sa el indeplineste toate dorintele?! :)

    Anonim says:

    cred ca stiu ce vrei sa-ti aduca Mosu':
    -un bebe :)
    daca e asa imi spui de caciun ,nu vreau sa stric dorinta :))

    Danutza says:

    Aaa, nuu, in nici un caz un bebe:)) Nu e momentul pentru bebe, plus ca Mosul nu ma poate ajuta prea tare in acest sens:)
    Un bebe peste 3-4 ani cu siguranta voi vrea sa-l am in brate sau in burtica de Craciun...dar mai e pana atunci:)

    sarah says:

    eu vreau o barca..mi-ar fi tare de folos ca inundatiile se incapataneaza sa ramana la noi si masina e inutila.daca n-ai trimis scrisoare adauga si dornita mea pe lista te rog.pupici

    Danutza says:

    Sarah, imi pare rau pt situatia de la voi. La noi se vaita lumea ca n-a plouat de 4 luni:( Pun si dorinta ta pe lista, poate ca Mosul vine direct cu barcuta:)Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.