Biscuiti cu ghimbir, scortisoara si miere





By http://retetegg.blogspot.com/

Cred ca acesti biscuiti sunt cei mai aromati pe care i-am mancat vreodata. Aroma de ghimbir si scortisoara se imbina perfect cu dulceata mierii, asa ca nu-i ocoliti acum de sarbatori, sunt perfecti!!

Reteta este una simpla, iar daca avem si ceva forme sa-i modelam in ton cu sarbatorile de iarna e ideal!

Am folosit:
  • 100 gr unt rece, 4 linguri de zahar, 2 linguri de miere, 2 oua, 1/2 plic praf de copt, 1/2 lingurita ghimbir macinat, 1/4 lingurita scortisoara, 300 gr faina, 1 praf de sare.
Am amestecat untul rece taiat cubulete cu faina, praful de copt, sare si zahar.

Apoi am adaugat ouale, mierea, gimbirul si scortisoara. Am omogenizat pana am obtinut un aluat tare.

L-am pus 30 de minute la frigider, apoi am modelat biscuitii.

I-am copt la foc mediu 15 minute.

Se pastreaza foarte bine cateva zile intr-o cutie de metal inchisa ermetic.

Sunt foarte aromati si merg de minune cu lapte, ceai sau cafea.


10 Response to "Biscuiti cu ghimbir, scortisoara si miere"

  1. Dana C says:

    imi plac biscuiti tai, ce-as mai rontaii cativa, pup :*

    Anonim says:

    SUNT DELICIOSI !!!

    Danutza says:

    Danutza, hai sa rontaim impreuna:))Pup!

    Danutza says:

    Merci Adina! Te invit si pe tine la rontaiala cu noi:)

    As rontai si eu unul.Mai ai?Imi place ghimbirul.Pupicei!

    Danutza says:

    Am avut pana aseara, dar i-am rontait pe toti:)) Nu-i problema ca mai fac zilele astea! Pup!

    Absolut deliciosi! Am venit prea tarziu nu? Sa va fie de bine! pupici

    Danutza says:

    Anto, ai venit la fix! Acum fac niste fursecuri braduti:) Pupici!

    Timea says:

    sunt gustosi si aromati! pupici

    Danutza says:

    Timea, chiar asa sunt! Te servesc cu mare placere! pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.