La multi ani iubirea mea!










Asa cum spuneam mai devreme, astazi este ziua iubitului meu asa ca am petrecut in familie si am papat bunatati.

Nu m-am apucat sa fac ceva prea sofisticat din 2 motive simple: nu imi permitea timpul si suntem (eu si iubi) inca la regim (nu de slabit ci din motive de sanatate) asa ca nu-si aveau rostul prea multe preparate complicate.

Am mers pe un bufet suedez cu cateva platouri aranjate din lipsa de imaginatie cam cum s-a nimerit:).
La desert am vrut sa fac ceva special in afara de tort si-am facut ciocolata de casa (asta ieri). Insa a fost un mic esec, caci nu s-a inchegat complet, asa ca am transformat cupele cu ciocolata de casa, in crema de ciocolata si le-am pus niste frisca deasupra:) Gustul a fost mega bun....dar nu a avut consistenta necesara de taiat cu cutitul.

Tortul in schimb a fost un succes, crema de lamaie, fructe, frisca...absolut delicios!

In rest, multa veselie, Vladut care rasturna pahare si farfurii, sarbatoritul bucuros de cadouri si multumit de cum a fost la party!

Pozele nu au iesit prea bune ca deh, asa e la lumina chioara de la bec:))

N-are rost sa-mi mai declar iubirea a nu stiu cate oara pe blog, caci stiti cu totii ca-l iubesc pe pisoiul meu, ca el e universul meu, etc:)) Noi deja stim asta si ne e de ajuns:)


La multi ani!

11 Response to "La multi ani iubirea mea!"

  1. "La multi ani" cu sanatate si toate visele realizate.Pupici!

    Danutza says:

    Multumim! Pupici!

    Cristina says:

    La multi ani! Si sa va iubiti mereu

    Sa-ti traiasca Danutzule,(alaturi de tine:))La multi ani!

    Danutza says:

    Teo, multumim mult!!!

    Danutza says:

    Va invitam pe toti/toate la tort ca mai avem:)

    sarah says:

    La multi ani cu multa sanatate si fericire sarbatoritului.toate bunatatile pregatite arata super!pupicei

    Danutza says:

    Multumim mult! Bunatatile au fost gata cumparate, eu doar le-am aranjat:)Pupici!

    gaby_d says:

    La multi ani frumosi!
    Sanatate multa! Sa fiti fericiti!

    Danutza says:

    Multumim mult Gaby!

    Anonim says:

    Imi place cum arata tortul....

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.