Paine floare

By http://retetegg.blogspot.com/

O painica super buna si sub o alta forma. Data viitoare o voi coace in tava sa-si pastreze forma mai frumoasa:)

Reteta este aceeasi de la painea de casa. Doar ca de aceasta data m-am jucat altfel, adica am impartit aluatul in 8 bucati, una mai maricica si restul de aceeasi dimensiune.

Pe cea mai mare am pus-o in mijlocul unei cratite, pe hartie de copt, iar pe cele mici in jurul ei.

Am uns cu ou, am pus semintele de in si am lasat in cuptor la foc mediu aprox 1 ora.

E foarte pufoasa si gustoasa!

11 Response to "Paine floare"

  1. Cette brioche est magnifique et bien grande, bravo!

    Bisous

    Noroc ca am scos o impletita din cuptor, altfel ma dadeam la floricica ta... buna tare piinea de casa si miroase atit de frumos, mai ales ca acum la mine e frig si ploua... Pupici si o saptamina minunata !

    Danutza says:

    La noi e cald si soare dar painica merge la fel de bine, iar mirosul e bestial:)
    Pupici si mult spor!

    O "petala" este a mea.Pupici!

    Danutza says:

    Am vrut sa fie mai estetice petalele, data viitoare o sa fac cum trebuie:) Pup si cu drag o petala pt tine!

    Foarte bine ti-a crescut!

    felis says:

    As manca paine non-stop... dar painea floareeste preferata mea!...

    Danutza says:

    Merci mult Teo! Am observat ca ma pricep la paine, desi eu nu prea faceam de teama sa nu-mi ramana necrescuta:))

    Danutza says:

    Felis, eu incerc sa mai renunt la paine macar seara, insa la painea calda nu pot spune nu, e prea buuna:))

    Cristina says:

    Ce frumoasa este!

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.