Penne cu ton II














Cu ceva timp in urma am facut o salata de paste cu ton foarte buna, iar acum am avut din nou pofta de paste cu ton, insa intr-o alta varianta.

Va recomand pentru aceasta reteta sa folositi ton bucati si nu ton maruntit, iar sosul asemanator cu cel pentru pastele puttanesca. Un deliciu!

Am folosit:
  • 400 gr paste de tip penne, 2 cutii de ton bucati, 2 cepe, 200 gr pasta de tomate, 250 gr masline fara samburi (mici), 3 catei de usturoi, curry, ghimbir, oregano, busuioc, piper alb, sare, 50 ml vin rosu, patrunjel, lamaie.

Am fiert pastele in apa cu sare.

Tonul l-am pus la scurs si l-am stropit cu zeama de la o lamaie.

Am tocat ceapa si am pus-o la calit. Am adaugat usturoiul tocat si vinul.

Cand ceapa s-a calit, am pus condimentele, pasta de tomate, apoi maslinele. Am lasat 5 minute pe foc, iar la final am adaugat patrunjelul tocat.

Am pus in farfurie o portie de paste, cateva linguri de sos si bucati de ton. Am servit cu verdeata si lamaie.

Pofta buna!

2 Response to "Penne cu ton II"

  1. Anonim says:

    Cat de super arata, mai ales tonul bucati...dar si sosul, si lamaia.
    Raluca.

    Danutza says:

    Multumesc Raluca! Au fost foarte bune!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.