Panna cotta de lamaie cu fructe de padure





By http://retetegg.blogspot.com/

Am fost asa de indragostiti de prima panna cotta pe care am facut-o pe 1 martie, inca pe 8 a trebuit sa repetam figura :)

Am facut o panna cotta cu aroma de lamaie, imbracata apoi intr-un sos dulce acrisor de fructe de padure si insotita de zmeura delicioasa! A fost fara indoiala cel mai bun desert pe care puteam sa-l aleg pentru 8 martie, un super rasfat si o incantare pentru papilele gustative :)

Am folosit:
  • 300 ml lapte dulce, 200 ml frisca lichida (sau smantana dulce), 250 g zahar, 2 plicuri gelatina (20 g), 1 zahar vanilat, 1 esenta concentrata de lamaie, fructe de padure.

Am pus intr-un vas laptele si l-am incalzit (doar cald nu fiert). Am pus 150 g zahar si am amestecat pana s-a topit.

Am dat vasul deoparte si am adaugat frisca lichida, gelatina hidratata, esenta concentrata de lamaie si zaharul vanilat.

Am pus pe foc din nou, am omogenizat cu un tel si am lasat pana s-a incalzit din nou compozitia (fara sa fiarba).

Cateva pahare le-am umezit cu apa rece si am pus budinca in ele. Le-am asezat inclinate pentru mai mult efect, dar se vad foarte ok si lasate drepte.

Am lasat in frigider 3-4 ore inainte de servire.

Am servit cu piure de fructe de padure, facut din fructe de padure semicongelate, amestecate cu 100 gr zahar si pasate cu blenderul.

Am decorat cu zmeura parfumata!

Enjoy the dessert!

21 Response to "Panna cotta de lamaie cu fructe de padure"

  1. dia says:

    si ce efect!

    Cristina says:

    Delicios desert.

    Danutza says:

    Merci Adnia! M-am jucat putin cu ele ... e asa de minunat desertul asta il poti face si prezenta in toate felurile :)

    Danutza says:

    Multumesc Cristina. M-am inscris la provocare cu prima panna cotta ca era ceva nou si special pt mine, dar se pare ca luna asta asta-i desertul de baza la noi acasa:)

    Uau,... paharul din prima poza e pentru mine, da ?! Hmmm, ce bunut este... Pupici si o saptamina minunata !

    pansy says:

    Ce frumos arata!

    Nicole says:

    Ce frumos ti-a iesit aranjamentul in pahar!!! Desigur ca a fost si foarte delicioasa!

    Marina says:

    Danutza, this is beautiful panna cotta, love the colors!

    Danutza says:

    Daniela, dupa cum vezi e pe alese ...pentru tine portia cea mai generoasa :)) te pup!

    Danutza says:

    Merci mult sis! Ma bucur ca ti-a placut, te anunt cand mai fac :) Pup!

    Danutza says:

    Thank you Marina!!

    Hummm... des très belles verrines aux fruits rouge, j'adore!

    bisous

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Ti-am admirat aranjamentul pe Fb!E super!

    Simona says:

    Arata super!! Nota 10 ptr prezentare!! Ma crezi ca nu am facut niciodata panna cotta?! :) Am salvat si reteta ca prea bine arata.. Pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult Teo! Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Simona! Si eu am facut prima data pe 1 martie si apoi pe 8 :)) Daca incerci o data nu o sa te mai opresti :))
    Pupici!

    Imi place mult panna-cotta.Inca nu am facut cu fructe de padure,doar cu lamaie.Este minunata.Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, cred ca e buna in orice combinatie, chiar si cu cioco. Noua ne plac deserturile mai usoare cu gust dulce-acrisor, asa ca aleg mereu fructele de padure :)
    Pupici!

    Tare bine aratã:)

    Danutza says:

    Merci mult Ramona!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.