Biscuiti cu lapte, unt si vanilie





By http://retetegg.blogspot.com

Pentru ca mi-am cumparat niste forme noi de biscuiti era cazul sa le si testez:) Am facut niste biscuiti fragezi, deliciosi, cu aroma de vanilie.

Pentru ca la reteta Biscuiti cu lamaie nu am folosit lapte, de aceasta data am vrut sa schimb putin ingredientele si sa vad ce gust au biscuitii in alta varianta.

Am folosit:
  • 100 gr unt, 100 ml lapte dulce, 150 gr zahar pudra, 400 gr faina, 1 ou, 1/2 lingurita praf de copt, 2 plicuri zahar vanilat, 1 fiola esenta de vanilie concentrata, un praf de sare.
Am amestecat untul si faina, praful de copt si putina sare pana am obtinut un aluat nisipos.

Am adaugat laptele, oul, zaharul pudra si cel vanilat, esenta. Am amestecat compozitia pana la omogenizare.

Daca aluatul nu este suficient de tare (ca o bila pe care sa o puteti modela) mai presarati putina faina.

Am pus aluatul la rece 1 ora.

Apoi l-am pus pe masa de lucru, l-am intins bine intr-o foaie de aprox 1 cm si am taiat biscuitii.

I-am pus in tava pe hartie de copt, apoi la cuptor la foc mediu 15 minute.

I-am pudrat cu zahar si am servit langa o cana cu lapte.

6 Response to "Biscuiti cu lapte, unt si vanilie"

  1. VIVIANA says:

    vad biscuitii tai si mi-i imaginez langa cana mea de cafea de dupa-amiaza...ar tebui sa facem un barter!
    imi place ca la tine pe blog deja ninge!

    Danutza says:

    Viviana, s-a facut! Eu trimit biscuiti si astept cafeluta:)
    Mi-ar placea sa ninga si-n realitate!

    Ioana V. says:

    ma servesc si eu cu un biscuite, k?

    Danutza says:

    Alinutza, te servesc si cu un milkshake de banane ca tocmai l-am facut:)Pup!

    mari says:

    Deliciosi!

    Danutza says:

    Merci mult Mari!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.