Fusilli si cornetti cu sos delicios




Astazi am pregatit o reteta foarte delicioasa de paste. Le-am pregatit cu ce aveam prin frigider si in ciuda faptului ca ar putea parea o combinatie neobisnuita de ingrediente, gustul este super delicios.

Am folosit:
  • 400 gr paste scurte (fusilli si cornetti), 1/2 ardei gras, 4-5 ciuperci, 200 gr sunca de praga, 50 gr masline tocate, 50 gr porumb dulce, 2 catei de usturoi, 100 gr rosii tocate, 50 gr cascaval ras, oregano, busuioc, sare.

Pastele le-am fiert in apa cu sare.

Intr-o tigaie am calit ardeiul tocat marunt, sunca tocata, ciupercile felii, porumbul, maslinele. Spre final am adaugat rosiile, condimentele, usturoiul taiat felii si cascavalul.

Am servit pastele impreuna cu sosul delicios.

Pofta buna!

1 Response to "Fusilli si cornetti cu sos delicios"

  1. ali says:

    Arata tare bine blogul!
    Felicitari!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.