Pui cu ciuperci şi ananas în sos dulce-acrişor









By http://retetegg.blogspot.com

Aceasta e reteta pe care am pregatit-o de V-day. Este foarte rapida si extrem de buuuna. Yummmi!

Am folosit:
  • 150 gr piept de pui, 150 gr ananas din conserva, 1 ardei rosu, 2 cepe, 2 - 3 linguri de rosii cuburi in sos, 3-4 ciuperci, oregano, busuioc, sare, piper, 2 lingurite de otet de vin, 2 linguri dressing vinaigrette (ne-am tot certat la magazin ca eu vroiam sos de soia si el sos vinaigrette - pana la urma am luat ce a vrut el).

Am taiat puiul bucati si l-am pus la calit. Am adaugat ceapa taiata julien si ardeiul.

Am lasat aproximativ 7 minute sa se caleasca dupa care am adaugat ciupercile, apoi ananasul.

Am adaugat si rosiile, oregano, busuioc, sare si piper.

La final am turnat sosul vineaigrette amestecat cu 2 lingurite de otet de vin peste pui si am mai lasat 5 minute pe foc.

Am servit langa puiul dulce-acrisor un vin alb.

Delicios!!!

8 Response to "Pui cu ciuperci şi ananas în sos dulce-acrişor"

  1. mirela says:

    mmmm,,,ce bine arataaaa,,,,,yamiii,,pupp!!

    Danutza says:

    Merci Mirela! Pupici:*

    papa bun..am s incerc si eu...

    Danutza says:

    Ela incearca cu incredere, e delicios!

    Arata super, apetisant...

    Danutza says:

    Multumesc mult!

    Ioana says:

    foarte bine arata! intrebare: daca pui sos de soia, mergi pe acelasi principiu (amestecat cu otet)? :D

    Danutza says:

    Multumesc Ioana!
    Reteta este aceeasi doar ca inlocuiesti sosul soia cu vinaigrette. Nu cred ca este nevoie sa pui mai mult otet decat cel din reteta (2 lingurite), doar daca iti place foarte acrisor :) Mare grija insa la sosul soia caci e foarte sarat comparativ cu cel vinaigrette.
    Spor!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.