Pui cu mango












By http://retetegg.blogspot.com

Tot din seria de mancaruri "exotice", va prezint azi o reteta extrem de gustoasa: pui cu mango, ciuperci ... o bunatate! Trebuie sa incercati si voi!

Am folosit:
  • 1 mango, 1 piept de pui, 10 ciuperci, 1 morcov, 1 ceapa, 1 fir ceapa verde, 2 ardei kapia, 3 catei de usturoi, 1 lingura sos de soia, 2 linguri de vin, ghimbir, coriandru, busuioc, oregano, sare, piper alb, 2 linguri pasta de tomate.

Am taiat pieptul de pui bucati, ceapa julien, ardeiul, usturoiul si ceapa verde rondele, ciupercile felii, mango cubulete, iar morcovul l-am ras.

Intr-o tigaie am incins 2 linguri de ulei si am adaugat pe rand ceapa, morcovul, puiul, ardeiul.

Am calit 5-6 minute, apoi am adaugat mango, usturoi, ciuperci, sos soia, condimente si vin.

Cand legumele si puiul au fost gata, am adaugat pasta de tomate.

Am mai lasat pe foc 5 minute.

Are o aroma deosebita si un gust excelent! Se serveste cu noodles, orez, paste ... ce va place:)

Pofta buna!

12 Response to "Pui cu mango"

  1. Stii ca n-am mincat niciodata mango `? Oricum eu sint innebunita dupa mincarurile de carne cu fructe... hmmmm, daca erai mai aproape gustam si eu ... nu doar virtual... Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, eu am mancat acum prima data! Am facut o salata de fructe si acest pui cu mango...e delicios in ambele combinatii!
    Pupici!

    ALINA says:

    e fantastica reteta,nu mai zic aspectul pe care-l are..bravo danuca...complimenti,banuiesc ca are si un gust extraordinar de bun!!!! pup.

    Danutza says:

    Merci mult Alina! Am avut ceva emotii cu rezultatul final, caci nu mai incercasem ceva cu mango, dar a iesit tare bun!
    A mancat si mama o portie, desi ea nu e amatoare de chestii exotice:)

    Unknown says:

    pui si mango....yammy!

    Danutza says:

    E chiar bun Andreea, sa-l incerci!

    Unknown says:

    am sa incerc sa fac.....dar sos de soia pot gasii oriunde?

    Unknown says:

    sosul de soia il pot gasii oriunde?

    Danutza says:

    Eu il gasesc in general in magazine mari, gen Kaufland, Auchan, Carrefour, Mega Image ..insa l-am vazut si prin magazine de cartier, eventual la un raion cu produse specifice gen sos, mustar etc. Cel de la Maxim's este cel mai uzual, dar si cel mai ieftin :)

    Reteta se poate face chiar si fara sos, daca nu gasesti pe nicaieri ... insa eu pun putin pentru ca imi place aroma.

    Unknown says:

    Cand pun ghimbirul???

    Unknown says:

    Cand pun ghimbirul

    Danutza says:

    ""Am calit 5-6 minute, apoi am adaugat mango, usturoi, ciuperci, sos soia, condimente si vin."" - eu am inclus ghimbirul macinat la condimente. Daca folosesti ghimbir proaspat il poti pune tot imreuna cu celelalte condimente, nu e nici o problema.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.