Frigărui cu pui si cârnăciori









By http://retetegg.blogspot.com/

Iar papam bunatati la grill: azi niste frigarui cu legume delicioase, carnita de pui si carnaciori semiafumati.

Yum-yum! :)

Am folosit:
  • piept de pui, ardei kapia rosu, ciuperci, carnaciori, ceapa, dovlecel, sos soia, condimente pt pui si pt gratar, ierburi de provence, sare, piper.
Pieptul de pui l-am taiat bucati si l-am pus la marinat in sos.

Sosul l-am pregatit din sos soia, condimente pt pui si pt gratar si ierburi de provence.

Am taiat bucati dovlecelul, ardeiul, carnaciorii si ciupercile. Ceapa fiind mai mica am taiat-o in 4 si am scos fiecare strat de invelis.

Betele pt frigarui le-am tinut in apa 2 minute.

Am inceput sa montez frigaruile in functie de preferinte, alternand legumele si carnea.

Le-am pus pe grill, le-am condimentat cu sare si piper si le-am intors pe toate partile sa se patrunda uniform.

Le-am servit cu piure de cartofi!

Pofta buna!

8 Response to "Frigărui cu pui si cârnăciori"

  1. BUUUN si sanatos!

    Danutza says:

    Teo, nu stiu cat de sanatos, dar buuun, cu siguranta! Desi, cred ca in afara de carnaciori, e chiar sanatos, ca-s legume si pui:)

    sarah says:

    si noi suntem mari amatori de frigarui.tare faine ti-au iesit!
    o seara minunata!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pupici!

    Bun, bunut... ma autoservesc de la tine, sau ma trimiti pe caldura asta sa-mi fac singurica... ?! Pupici !!!

    Danutza says:

    Daniela , hai la mine ca-i destul:) Pupici!

    Waw ce bunatateeeeee...! Ma primesti si pe mine la o frigaruie ?

    Danutza says:

    Desigur Sidy, hai la masa! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.