Salată de cartofi cu ciuperci şi pui













By http://retetegg.blogspot.com

O salata senzational de buna, au ramas farfuriile goale in cateva minute.

Eu inainte cand vroiam ceva rapid faceam o salata clasica orientala, insa cu timpul am inceput sa o fac asa sau chiar asa, fiindca iubitul meu vrea si ceva consistent (carnitza) in salate.

Dar cum am testat deja alte cateva retete, mofturosii mei (mama si iubitul) vroiam acum ceva si mai nou, si mai diferit.

Salvarea mea a venit de la Tavi, care a pregatit chiar zilele trecute o salata foarte interesanta. Eu am eliminat maioneza si caperele din salata lui si am adaugat in plus felii de ou fiert si piept de pui afumat.

O bunatate!!!

Am folosit:
  • 1 kg cartofi, 1/2 ceapa, 300 gr piept de pui afumat, 8 ciuperci, 150 gr masline verzi cu ardei, 3 oua, putin patrunjel verde si oregano uscat, 2 lingurite de sos de soia, sare, 2 linguri otet, 2 linguri ulei.
Cartofii i-am fiert, la fel si ouale.

Am tocat cartofii fierti cuburi, iau ouale felii. Am taiat pe jumatate maslinele, ceapa julien, iar pieptul de pui bucati mai mici.

Ciupercile le-am taiat in 4. Le-am pus la calit in putin ulei, am adaugat peste ele oregano si sos de soia. Cand au fost gata le-am scurs bine de lichidul format in tigaie si le-am lasat sa se raceasca.

Am pus intr-un bol cartofii, ceapa, ciupercile, puiul, maslinele si feliile de ou.

Am adaugat putina sare, ulei si otet.

Am decorat cu patrunjel verde.

Pofta buna!

6 Response to "Salată de cartofi cu ciuperci şi pui"

  1. mirela says:

    Buna,buna,,,,,,,mmm,,,,pup si o zi frumoasa!!!

    Danutza says:

    Merci mult Mirela! Pupici si o zi insorita!

    Foarte frumos colorata, salata ta... eu o fac dar mai orientala, fara carnita si ciupercute... Pupici si o duminica placuta !

    Danutza says:

    Multumesc mult Daniela! Ai mei vor carnitza neaparat:)
    Pupici!

    Raluca says:

    Pai ce sa te mai complici cu carnita separat... o punem direct in salata. Eu o mananc la TV mai ales :D

    Danutza says:

    Noi facem des tipul asta de salata, cu de toate:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.