Ciupercute vesele





Un aperitiv tare haios si gustos ce inveseleste rapid o masa in familie sau o petrecere.
Practic, este format din ciupercute prajite asezate pe cate o chifteluta din porc.

Am folosit:
  • carne tocata de porc, ou, condimente pentru carne, pesmet, ciuperci, scobitori si cascaval pt decor.
Din carne, ou si condimente am facut amestecul pentru chiftelute. Le-am dat forma plata si le-am trecut prin pesmet, apoi le-am prajit.
Separat am prajit si ciupercile.

Pe fiecare chifteluta am asezat o ciuperca prajita si le-am facut "antenute" din scobitori si cuburi de cascaval.
A fost o masa plina de zambete!

2 Response to "Ciupercute vesele"

  1. Nicole says:

    Hey, tare interesanta si gustoasa ideea ta. E buna de retinut mai ales pentru zilele cand avem invitati!

    Interesant numele :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.