Prajitura "Cat paws"





















Prajitura "Cat paws" sau "labute de pisica" sau o idee traznita pusa in practica de 2 pofticiosi.
Ne-am gandit, si vorbesc la plural pentru ca am avut un ajutor foarte mare de la iubitul meu cu care am reusit sa realizez bunatatea asta. Si pe aceasta cale tin sa-i multumesc enorm pentru ca ma ajuta, ma sustine si ma iubeste!

Asa, sa revenim, m-am gandit ca ar fi frumos si inedit sa fac o prajitura mai deosebita, atat la gust cat si la aspect. Si pentru ca tot sunt fan pisicuta Kitty si in general o iubitoare de pisici (in aceasta categorie il includ si pe iubitul meu) am ales ca simbol "cat paw".

Nu e o prajitura greu de pregatit, dureaza ceva pana e taiata in forma de cat paws, insa daca aveti 10 min la dispozitie sa "va jucati", iese ceva foarte aspectuos si gustos.

Am folosit:
  • 4 foi de prajitura pufoase, 1 plic (45 gr) budinca de vanilie, 1 plic (45 gr) budinca de ciocolata, 1 litru de lapte, 1 plic (100 gr) glazura pentru decor cu gust de caramel, 2 cubulete de unt, 8 bomboane de ciocolata, 1 portocala (cateva felii), esenta de vanilie si lamaie, zahar (4 linguri), zahar vanilat.
Am pregatit cele 2 budinci separat,conform instructiunilor de pe pachet. Am pus esente, zahar vanilat si cate 2 linguri de zahar in fiecare budinca. Apoi am adaugat cate un cub de unt, am amestecat si am scos pe balcon 10 min.
Am umplut foile cu budinca si le-am lasat din nou pe balcon (acolo temperatura e potrivita, nici frig, nici cald) 30-40 de min.

Intre timp ne-am ocupat de cat paws si am scos la imprimanta 2 forme de aceasi marime. Le-am decupat si am taiat prajitura urmand modelul colii de hartie.
Peste cele 2 labute am pus glazura de caramel, bomboane si cate o felie de portocala.
Yummmmi!!!

6 Response to "Prajitura "Cat paws""

  1. diamond says:

    foarte bine arata 'labutele astea'!si pt copii ar fi minunate!

    Danutza says:

    Da ... si au fost tare buneee!

    Nicole says:

    o idee chiar interesanta, mai ales cand vrei sa-ti impresionezi invitatii sau iubitul. si mai ales gustoasa!

    mirela says:

    Foarte bine arata labuletele.Felicitari!

    Anonim says:

    buna iubita...sa stii ca am facut si eu aceasta prajiturik si a iesim mai mult decat gustoasa..dar m-am jucat si eu putin prin bucatarie cu pisoiul meu si i sfarait am reusit sa o fac...mai astept retete....raluk_e e id meu daca imi poti trimite pe mail ceea ce mai faci bun.pooop

    Danutza says:

    Buna! Ma bucur mult ca ti-a iesit prajitura si mai ales ca ti-a placut:)
    Te astept cu drag sa mai incerci si alte retete! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.