Jeleu de lămâie cu kiwi








Un alt desert rapid si racoros, perfect de savurat in serile calduroase de vara.

Am folosit:
  • 1 plic praf pt jeleu cu gust de lamaie, 3 linguri de zahar pudra, 1 zahar vanilat, 400 ml apa (pe plic scrie 500, dar va recomand sa va incadrati pe undeva intre 400 si 450 pt reusita), 2 linguri zeama de lamaie, kiwi.

Am amestecat continutul plicului cu 100 ml apa pana a devenit omogen.

Am pus intr-un vas pe foc 300 ml apa, zahar, zahar vanilat si zeama de lamaie. Am amestecat pana cand zaharul s-a topit.

Am adaugat apoi amestecul de jeleu in apa calda si am lasat sa fiarba 2-3 minute, amestecand din cand in cand.

In forme am pus bucati de kiwi si am turnat jeleul cald.

Am lasat putin sa se racoreasca, apoi am pus formele la frigider 4 ore (chiar si 5-6 daca aveti rabdare).

L-am servit cu mare pofta!

2 Response to "Jeleu de lămâie cu kiwi"

  1. Imi plac formele tale... Daca le-ai servit cu pofta, inseamna ca nici nu poate fi vorba sa gust si eu... Pupici si week-end placut !!!

    Danutza says:

    Merci Daniela! Am papat repede jeleul, a fost tare racoritor si bun:) Acum am inghetata in congelator asa ca te astept la o portie:)
    Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.