Pizza ţărănească







Pizza taraneasca sau pizza cu putin din fiecare. Are avantajul ca e bogata in ingrediente diverse si tare gustoasa :).

Am folosit:
  • 1 blat de pizza, sos de rosii, sunca de pui, carnati uscati si putin picanti, masline feliate, ciuperci, ardei, ceapa, branza rasa.

Am uns blatul cu sos de rosii, apoi am adaugat ingredientele, iar la final am presarat branza.

Am lasat la cuptor 10 minute.

Am savurat-o langa un pahar de bere rece!

0 Response to "Pizza ţărănească"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.