Mic dejun vesel






Da, un mic dejun vesel dar mai ales gustos. Cum tot e prima masa a zilei si e considerata cea mai importanta m-am gandit sa pregatesc oua (pentru ca au proteine), o salata (cu multe vitamine) si in rest produse cumparate de la magazin (bacon, salam, branza topita, iaurt). Am servit si un ceai, cu aroma de fructe tropicale.
Cred ca nu mai e nevoie de instructiuni de preparare, le aveti in imagini!
Cu siguranta va veti bucura de o masa consistenta si foarte gustoasa!

4 Response to "Mic dejun vesel"

  1. Nicole says:

    Wow, ce bine arata ouale acelea, imi aduc aminte de diminetile de vara si de vacanta. :)

    Danutza says:

    Da, pai si noi am avut pofta de ceva care sa arate bine si sa fie gustos, si iata ca ne-am potolit pofta!

    Raluca says:

    Si la noi weekend-ul inseamna mic dejun cu oua :)

    Danutza says:

    Asta-i un mic dejun de pe vremea cand locuiam in Buc. Dar si acum e cam la fel, doar ca uneori preferam cereale cu lapte:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.