Ciorba de cartofi cu sfecla rosie




By http://retetegg.blogspot.com/

Stiu ca multi dintre voi va asteptati acum sa postez retete de sarbatori insa eu vreau sa va propun intre Craciun si Anul nou un alt meniu...unul mai usor, bazat pe carne de peste, ciorbe, salate. Chiar daca de Craciun am mancat numai preparate cu specific de sarbatori acum e timpul pentru o mica pauza.

Azi avem o ciorbica delicioasa de cartofi cu sfecla rosie. Din cartea de bucate a Sandei Marin:)

Am folosit:
  • 1 ceapa, 1 morcov, 1 pastarnac, 1 telina mica, 5 cartofi, 1 sfecla rosie medie, 1 ceasca orez, bulion de rosii, bulion de zarzare (pentru acrit), sare, patrunjel, 2 linguri de ulei, 1 cub concentrat de legume.
Am tocat marunt ceapa, morcovul, pastarnacul si telina. Le-am pus intr-o oala cu apa la fiert.

Am adaugat apoi 1/2 sfecla tocata cubulete.

Am lasat sa fiarba cu capacul pus pe oala 30 de minute.

Am adaugat apoi cartofii tocati, uleiul si cubul de legume.

Cand au fiert cartofii am adaugat bulion de rosii, de zarzare, orez si sare.

Cu 5 minute inainte de final am dat pe razatoare cealalta jumatate de sfecla, am pus-o in strecuratoare si am introdus in ciorba timp de 2 minute. Operatiunea asta se face pentru ca ciorba sa fie mai colorata :)

La final am pus patrunjel tocat apoi am servit cu pofta!

Merita incercata, e super buna!

8 Response to "Ciorba de cartofi cu sfecla rosie"

  1. Dupa toate mancarurile alea grave de sarbatori, merge tare bine o ciobita, nu-i asa?

    Foarte buna ciorba ta.De dimineata am plecat tare hotarata spre bucatarie cu gand sa fac exact asa ceva,dar intre timp m-a apucat o lene (da' nu mai spui nimanui asta),asa ca am amanat pe maine.Te pup cu drag!

    Ioana V. says:

    arata tare bine

    Danutza says:

    Anto chiar la fix merge:) La noi e musai ciorbitza sa fie:) Pup!

    Danutza says:

    Mihaela, nu-i rau nici maine, mai e timp de-o ciorbitza:) Pup!

    Danutza says:

    Merci mult Alinutza! Pup!

    FLORY says:

    Stiu cat e de usoara si delicioasa!
    noi am dat-o pe supa!Pupici!

    Danutza says:

    Flory eu am multi cunoscuti in jur care nu baga lingura in ciorba juma de an si incerc sa-i ademenesc sa faca supe, ciorbe simple si gustoase mai des:)Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.