Pui shanghai si orez cu legume




Acum cateva saptamani am comandat mancare de la un restaurant chinezesc. Am ales orez cu legume si pui shanghai. Am mancat cu asa mare placere si pofta si am ramas amandoi cu gandul la "chinese food".

Azi am avut si eu si iubitul meu pofta de "chinese food".
Asadar, ne-am gandit sa incercam si noi varianta noastra de orez cu legume si pui shanghai. Am mai schimbat cateva ingrediente in functie de ce am gasit la supermarket si iata ce a iesit :).

Pentru orez cu legume:
  • 300 gr de orez, 1 cutie ciuperci, 1 ceapa rosie, 1 ardei, patrunjel, 1 rosie, condimente.
Pentru pui shanghai:
  • 1 piept de pui (300-400 gr), un plic mix pentru pane, 1 ou.

Orezul l-am pus la fiert in apa cu putin ulei si sare.
Ceapa am tocat-o si am pus-o la calit impreuna cu ardeiul. Peste 5 minute am pus si ciupercile. Am condimentat amestecul si spre final am pus patrunjelul si feliile de rosie.

Puiul l-am taiat fasii si l-am dat prin ou, apoi prin mix pentru pane. L-am prajit in ulei pe ambele parti.

Am "asamblat" preparatul pe o farfurie, respectiv o portie orez, o portie legume si cateva bucati de pui.
E o cina excelenta, noi i-am dat nota 10 (mentionam totusi ca am fost foarte subiectivi:)).

2 Response to "Pui shanghai si orez cu legume"

  1. Daca vad mancare chinezeasca in fata ochilor hop si eu!arata tare bine,ce-as devora si eu o portie

    geta says:

    foarte bine arata!ai un premiu la mine...te rog sa-l primesti!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.