Trifle - Tea party









By http://retetegg.blogspot.com/

Dragii mei astazi am pentru voi un desert special! E foarte, foarte bun, usor de pregatit, ingrediente putine si accesibile, rapid si de mare efect!

Stiu ca parca suna a prea multa lauda:), dar desertul acesta este minunat! Si mai are o chestie ce-mi place tare mult, se prepara in portii individuale asa ca e ideal pentru invitat prietenii (sau doar prietenele) la un tea party.

De aceea va invit azi sa-l savuram impreuna la Tea party-ul organizat de draga noastra Emily!

Am folosit:
  • frisca, fructe de padure, piscoturi.

Pentru trifle folosim forme individuale, de preferat transparente (cupe, pahare, cesti, etc). Eu mi-am achizitionat 2 canite si le-am folosit pe acestea :)

Primul strat a fost unul de frisca, apoi fructe si piscoturi taiate marunt. Repetam operatiunea pana se umple cana, paharul, etc.

Pe una am incheiat-o cu strat de frisca si pe alta cu piscoturi macinate fin.

Am decorat cu fructe de padure!

In plus, am servit un ceai delicios de citrice si cantitati mari de voie buna :)


Enjoy it!

12 Response to "Trifle - Tea party"

  1. Timea says:

    foarte frumos arata!

    Danutza says:

    Multu mult Timea:*

    Asta se cheama "dezmat"... cu alte cuvinte tu maninci bunataturi din astea, iar noua ne bagi pozele in ochi... hmmm, dar macar virtual pot da cu limbuta pe calculator...

    Dragut! Vin si eu la ceai.

    Danutza says:

    Daniela, ne-am dezmatat putin dar merita! :)) Te pup!

    Danutza says:

    Alexandrina, te astept cu drag!

    Anonim says:

    Mai este o canuta si ptr mine ? :)

    Danutza says:

    Desigur Adina! Te astept:*

    Cristina says:

    Delicios!

    Danutza says:

    Merci Cristina:*

    Emily says:

    arata super delicios! pupicei multi multi multi

    Danutza says:

    Merci mult scumpa mea! Pupici si abia astept tea party-ul:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.