Masă copioasă acasă!













By http://retetegg.blogspot.com/

Uneori suntem cu totii comozi, sau avem zile in care vrem sa ne rasfatam si sa iesim in oras, sa fim lenesi si sa comandam ceva acasa, etc. Dar, nu putem sa facem din asta un obicei caci implica niste costuri mai ridicate decat mancatul acasa si-n plus ... nu mai avem ce arata pe blog:) - cazul meu!

Asa ca lasam lenea la usa bucatariei, intram si ne facem de cap cu tot ce gasim prin frigider si camara - nu conteaza ce pregatim atat timp cat la final vom avem un 'dezmat copios':)) si vom sta tolaniti in pat caci nu ne mai putem misca burticile rotunde:))

Sa va spun cu ce ne-am 'dezmatat' noi aseara (da, exact, la masa de seara trebuie sa servim ceva usor, light - aiurea!)
  • pulpite de pui, aripioare de pui, carnaciori pt grill, ciuperci, cartofi prajiti, mamaliga, gogosari murati, branzica, bere.

Cam asa a stat treaba: am calculat cate 1 pulpa de fiecare si cate o aripioara, 4 bucatele de carnacior, 2 ciuperci, cartofi prajiti si mamaliga cu branzica rasa deasupra, cate un bol mic cu gogosari si cate un pahar mare si recee cu bere.

Pulpele, aripioarele, carnatii si ciupercile le-am facut pe grill, le-am condimentat cu tot ce ne place noua si le-am servit fierbinti.

Langa tot platoul merge si-un ardei iute de minune, nu-i problema ca stingem iuteala cu berica:))

Acum lasand gluma deoparte, masa a fost excelenta, foarte incarcata si de ajuns sa ne treaca pofta de desert. Ne-am limitat la pepene galben si nectarine:)

Stau sa ma gandesc oare cat ma costa tot 'festinul' in oras?! Stiu ca e mai comod decat sa te asezi la masa si sa infuleci, dar in acest caz nu mai primesti laude numeroase de la iubitul tau pentru masa delicioasa:)

Putem sa pregatim orice, carne de pui, porc, vita, piure, cartofi nature, sa alegem muraturi sau castraveciori, salate diverse ca garnitura, paine in loc de mamaliga, vin in loc de bere....e alegerea fiecaruia in functie de preferinte ...ideea este sa facem totul acasa, cu multa dragoste pentru cel/cea care le degusta si sa incheiem o seara perfecta cu stomacelul multumit!

Daca masa e pe placul celui drag cu siguranta primiti un masaj relaxant care o sa va faca sa uitati de timpul petrecut in bucatarie:)

Pofta buna si spor la treaba!

PS. Azi facem o pulpa mare de porc la cuptor cu ciuperci si mere ... va spun zilele viitoare cate ceva si despre ea:)


16 Response to "Masă copioasă acasă!"

  1. " Dezmat copios" adevar graiesti !!!
    Mamaaaaaaaaaaaa cat de bune sunt toate !Si cum la masa de seara se mananca ceva usor, nu vad care e problema....ia cantariti voi, fiecare bunatate in parte sa vedeti cat de usoare sunt !!!
    O nebunie cina asta ....am udat toata tastatura....
    Si zici ca ati avut si bere ?
    La ce ora v-ati trezit azi dimineata ???Hi, hi, hi...

    Ma prezint si eu cu citeva beri, ca mincare vad ca e din belsug... Acum recunosc cu rusinica, ca cel mai bine ma simt cind maninc acasa, nu la restaurant sa stau sa astept sa ma serveasca, apoi dupa ce avem burticile pline sa astept sa platim si abia apoi sa mergem acasa, cind ideal ar fi dupa masa sa ne odihnim repejor, repejor... in fata la televizor... Pupici !!!

    Danutza says:

    Sidy, ne-am cam facut de cap ... dar a meritat! Ne-am trezit pe la 10 parca mai bine dispusi ca alta data:) Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, cel mai comod e acasa! Cand ma gandesc ca alta data am dat bunatatile astea pe o pizza adusa dupa 1 ora si ceva rece parca nu-mi vine sa cred ca am fost asa lenesa:))
    Pupici!

    Stefy says:

    cat de bine arata totul in farfurie!!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Stefy!

    Anonim says:

    cand gatesti pt cel drag,mai ales cand stii ca apreciaza,mancarea iese delicioasa....pt ca pui si putina dragoste....

    Danutza says:

    Asa-i, dragostea face minuni chiar si-n bucatarie:)

    Copii,doar nu v-ati culcat cu burta plina?Ati dansat putin,nu?

    Danutza says:

    Teo, noi cinam de obicei pana in ora 7 - 7:30...asa ca am avut timp si de ceva miscare pana la somnic:)

    arata yamyy, dar 2 zile imi ia sa termin tot din farfuria aia :)

    Danutza says:

    Ela, asa credeam si noi ca nu vom papa tot, insa n-a mai ramas nimic. Cel putin pentru iubitul meu nu pare o portie foarte mare:)), iar cu berica aluneca usor:) Pup si merci pt vizita!

    Cristina says:

    wow ce festin aici!!! cred ca nu a ramas nimic...

    Danutza says:

    La mine a ramas ardeiul iute, ca nu ma impac foarte bine cu el;)) In rest, am papat tot:) Pupici!

    Anonim says:

    Cartofi prajiti cu mamaliga?

    Danutza says:

    Da, cartofii prajiti cu mamaliga sunt deliciosi! Mai ales daca pui si niste branza sarata peste ei ;)

    By the way, lumea mananca si creveti cu "polenta" :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.