Porc cu mandarine şi ciuperci

















Acum cateva zile am pus poza acestui preparat pe facebook si a fost tare controversata:))
Initial, pana sa precizez despre ce preparat este vorba, multi au crezut ca sunt paste cu un anume sos, altii au adus chiar si critici ... ca trebuia sa servesc cu noodles, etc ... sau comentarii de genul: vai dar nu este aranjata farfuria ca la restaurant si multe alte indicatii :))

Desi pe moment am fost putin suparata si am simtit nevoia sa justific faptul ca eu nu-s bucatar profesionist si ca nu gatesc intr-un restaurant ci in bucataria mea, acum mi-a trecut si ma amuz:)
In definitiv, pentru mine conteaza doar un singur lucru: familia mea sa manance bine si sa fie multumita de ceea ce gatesc eu!

Cu toate acestea stiu ca am multi oameni pe diverse retele de socializare si forumuri care sunt chiar sinceri cu mine, imi spun ca sunt incantati de ceea ce fac eu, oameni care ma sustin si ma incurajeaza. Da, pentru ei am un mare "multumesc" si un mare respect!

Acum, revenind la reteta, chiar a fost o bunatate! A avut si o anume semnificatie, o cina romantica impreuna cu iubitul meu (am sarbatorit noi niste ani si luni). Si pentru ca lui ii plac cel mai mult "retetele exotice", am introdus cateva elemente in reteta ca sa fie cat mai pe placul lui.

Am folosit:
  • 400 gr carne de porc, 1 ardei kapia, 2 cepe, 6-7 ciuperci, 3 lingurite sos soia, 3 mandarine, sare, piper alb, oregano, 2 linguri otet, 2 linguri sos de rosii, condimente pt porc.

Am taiat carnea cuburi si am pus-o in tigaie peste 1 lingura de ulei incins.

Am tocat ardeiul cuburi si ceapa julien. Ciupercile le-am taiat felii. Mandarinele decojite le-am taiat cuburi.

Peste carnea din tigaie am adaugat sosul soia, sare, piper alb, oregano si condimente pt porc.

Am amestecat de cateva ori apoi am adaugat ceapa si ardeiul.

Cand ceapa, ardeiul si carnea au fost aproape gata, am pus ciupercile, otetul si sosul de rosii.

Peste 5 minute am adaugat cuburile de mandarine impreuna cu sucul pe care l-au lasat.

Am amestecat de cateva ori si am oprit focul.

Am servit cu paste! Alegerea a fost una chiar de moment, oscilam intre orez si paste dar m-am decis la paste - chestie dupa parerea mea chiar fara importanta majora:).

Am servit alaturi si un minunat vin rosu!

Nu este nevoie decat de 2 portii de porc cu mandarine, 2 pahare cu vin, o lumanarica si o masa aranjata frumos ca sa primesti cele mai frumoase cuvinte de apreciere si cele mai frumoase lalele albe de la omul sufletului tau:)



Oare te mai poate afecta ceva din exterior dupa asemenea gesturi? Clar, NU! :))

2 Response to "Porc cu mandarine şi ciuperci"

  1. 1. Imi plac unghiutele tale... uau, le aveam si eu asa, inainte de a marita... hi, hi...
    2. Buna carnita pregatita asa, am crezut ca doar eu maninc ciudatenii cu fructe.
    si... pupici si-o zi buna !

    Danutza says:

    Daniela, le-am avut si mai lungi dar cu gatitul...e greu:)
    Retetele cu fructe sunt si preferatele noastre, de cand am inceput sa le testam:)
    Pupicei!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.