Chifle pufoase


De cand am inceput sa tot fac paine in casa, am inceput sa ma gandesc la diverse combinatii astfel incat sa schimb si aroma si forma painii. Asa a fost si in cazul acestor chifle pufoase, pe care am ales sa le combin cu oregano aromat si cu ulei de masline. 

Super bune, usor de facut, trebuie sa le incercati! Sunt ideale si pentru hamburgeri :)

Am folosit:
  • 1 kg faina, 500 ml apa, 30 g drojdie, 2 lingurite de zahar, 2 lingurite oregano uscat, 3 linguri ulei de masline, 1-2 lingurite de sare, 1 galbenus, seminte de in.
Faina am cernut-o si am pus-o intr-un bol incapator. Am adaugat peste ea oregano.

Am incalzit putin apa si am dizolvat in ea zaharul si drojdia.

Le-am adaugat peste faina, am pus sare si ulei de masline.

Am framantat timp de cateva minute aluatul, apoi l-am pus la dospit 1-2 ore intr-un loc mai cald.

Pe masa infainata am inceput sa modelez bucati de aluat mici. Le-am dat forma rotunda (aprox) si le-am asezat in tava pe hartie de copt. Am lasat loc intre ele ca sa nu se uneasca la copt.

Le-am uns cu galbenus de ou, le-am crestat putin in mijloc si am pus seminte de in.

Am pus tava la cuptorul preincalzit si am lasat la foc mediu pana cand chiflele au prins o culoare usor rumena.

Le-am servit calde cu mare pofta, insa sunt ideale si a doua zi si la fel de pufoase daca sunt pastrate intr-un cos si acoperite cu un prosop curat.

Pofta buna!

12 Response to "Chifle pufoase"

  1. Minunate,uite ce frumos arata!Eu tot aman momentul:)
    Pupici si o zi buna !

    très beaux avec un intérieur magnifique, bravo

    Danutza says:

    Merci mult Teo! Inainte si eu fugeam de aluaturi pt ca mi se pareau migaloase, dar acum am prins 'microbul' si fac mereu:))
    Pupici!

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth!

    Si eu am facut astazi piinite, dar nu refuz una de la tine... Pupici !

    Danutza says:

    Serveste, draga mea! :)
    Pupici!

    pansy says:

    Am furat si eu una si am fugit!Imi fac un hamburger !

    Danutza says:

    Pofta buna Pansy! Pup!

    Maria says:

    Niste chifle de nota 10, ti-au iesit:)!!!!Am sa incerc si eu reteta!Pupici:X

    Danutza says:

    Multumesc mult Maria! Iti recomand din tot sufletul reteta, este simpla si rezultatul e super:)
    Pupici:*

    Crina says:

    Arată superrrrr !!! Am sa încerc cu siguranță !!!

    Danutza says:

    Multumesc! Sa ai spor ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.