Mix de condimente pt vin fiert






By http://retetegg.blogspot.com/

Cui nu-i place oare vinul fiert, aromat si tare placut in zilele friguroase?! Noua ne place mult si m-am gandit sa-mi pregatesc singura mix-ul de condimente pt fierbere (e bun si cel la plic, dar nu-i greu deloc sa-l faci nici acasa).

Am pus condimentele care ne plac noua in general si-am obtinut o aroma super!

Am folosit:
  • coaja de portocala (taiata cuburi/ rasa), 1 lingurita zahar vanilat, scortisoara pudra, scortisoara baton, nucsoara, ghimbir, cuisoare.

Mixul de condimente se adauga peste vin cand aceasta incepe sa fiarba, apoi se opreste focul si se pune un capac.

Dupa 6-7 minute servim o cana de vin fiert si stam la un film la caldurica. Eu asa as zice ca-i ideal ...aa...si nu uitam sa ne luam langa vin delicioase fursecuri braduti sau biscuiti cu ghimbir si scortisoara.

6 Response to "Mix de condimente pt vin fiert"

  1. Anonim says:

    M-as imbata un pic cu vin fiert :D

    Danutza says:

    Pai tocmai bine ca vine Craciunul si e rost de baut:)) Sarbatori fericite!

    Dana C says:

    merge bine pe frigul asta... si ce arome!!!mmmmm...pup!

    Cand vei bea vinul asta vreau sa te gandesti la mine si la faptul ca iti doresc sa fii pe deplin fericita!
    La multi ani Danutzule si tot ce iti doresti sa fie al tau!

    Danutza says:

    Dana, multumesc! Te astept la o cana de vin fiert:) Pup!

    Danutza says:

    Multumesc din suflet Teo! Si eu iti doresc tie asemenea! Pupici si imbratisari cu mare drag!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.