Reteta preferata din trecut


By http://retetegg.blogspot.com/

Acum cateva zile, cu ocazia implinirii celor 2 ani de blog, am lansat un nou poll, legat de reteta/retetele preferate din trecut.

Foarte multi s-au alaturat cu un vot pentru a ma ajuta sa am o statistica despre ce reteta are popularitate mai mare si nu i-am acordat pana acum suficienta atentie:) Va multumesc enorm pentru voturi si comentarii, inca o data mi-ati fost de mareee ajutor!

Pentru ca vroiam sa-i rasplatesc si eu cumva pe toti cei care si-au spus parerea, am promis ca voi prepara 2 retete (cele mai multe voturi & cele mai multe comentarii) in varianta 2012 imbunatatita!

Si ma tin de cuvant!

Dar, in urma centralizarii voturilor si a comentariilor avem aceeasi reteta pe primul loc: bomboane raffaello!

Asa ca am decis sa o pregatesc pe ea pt sectiunea cele mai multe comentarii, iar din sectiunea cele mai multe voturi sa o aleg pe cea de pe locul 2 (oricum a fost diferenta de 1 vot intre locul 1 si 2) : papanasi!

Deci avem de savurat 2 deserturi delicioase in cel mai apropiat viitor asa ca va astept pe blog cu mare drag!!

Au fost si alte retete cu nr mare de voturi asa ca in functie de locul ocupat voi incerca in timp sa le pregatesc si pe acestea in varianta 2012 si sa le impartasesc cu voi!

Multumesc inca o data si va pup cu drag!

2 Response to "Reteta preferata din trecut"

  1. Ioana V. says:

    hai, uimeste-ne....dar nu ne face sa salivam pe uscat..:)))

    Danutza says:

    Abia astept sa le repregatesc ... nu stiu cu care sa incep:)) Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.